skallebang deluxe

Vad ont i huvudet jag fick efter middagen, de tryckte bara framme i pannan på högra sidan och ja börja böla så ont de gjorde.
Fick i mig en ipren och robin ledde mig till sängen.  Legat här ett par timmar nu lite piggare.
Skulle titta om jag leder auktionen om tågbiljetten fortfarande.

Ligger och tittar på prison break som jag inte förstår mycket av.

vi hörs i morgon och hoppas att huvudet känns bättre då.



Köp ett paket med diklofenak (tror de stavas så), 1 tablett för vanlig värk,två för migrän/migränliknande huvudvärk. Jag använder de & pronaxen.

2009-07-20 | 22:59:42

Uch.. låter inte kul! Som sagt, ska du aldrig få vara 100% frisk? Det är frågan... Jag är ganska otaggad till jobb idag alltså men förhoppningsvis går dagen fortfort! Kram

2009-07-21 | 07:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback