Mot sängen

Nä nu ska jag flytta tillbaka täcket och kudden in i sängen och sova.
En dag kvar sen är jag äntligen ledig i två dagar.

Blir nog ett inlägg innan jobbet i morgon :)



Jag kämpar och kämpar för att stå ut till torsdag, sen är det ju semester och det är så irriterande nära! hoppas dagen går fort idag då är det bara lika långt kvar sen semester :D

2009-07-28 | 06:07:37

Jag börjar 9 och slutar 5 på torsdag :) ska kolla om jag kanske kan smita en timme eller två före om Johan slutar vid 3-4 då åker jag bil hem så går det lite fortare! Kostar 300 och det vore bäst om du tog ut pengarna innan :) mitt konto har strulat så mycket förut så vågar inte lita på det :P



Torsdag passar absolut bäst för mig med! Onsdag har jag och älskling 10 månader så då vill jag mysa :)

2009-07-28 | 06:18:02

Nej där har jag aldrig varit. Är det bra? :)

2009-07-28 | 07:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback