Lördag kväll :)

Vilken bra dag det har varit idag.
Började med en seg start i sängen i morse, hade ingen ork att gå upp alls, men Robin var så snäll att ta fram frukosten och så :).
Sen körde Robin mig till jobbet.
Jobbade 10-17,15 fick flexa lite idag det var skönt  :)

Efter jobbet vart det mat på olearys och sen bio.
Ice age 3, den var jätterolig, skrattade massor.
Skrattade mycket åt reklamen för nya filmen som kommer "Upp".

Nu ska jag titta när jag måste åka imorgon, ska möta Marika i rönninge och åka med henne till jobbet.
I morgon blir de 11-17.

Hörs i morgon :)


Funderar faktiskt på att se ice age 3, alla säger att den är kul!

2009-07-12 | 09:56:35

Om du fortfarande mår dåligt och är slut i kroppen kanske det bara blir värre om du jobbar? Men jag hoppas du mår btätre och det inte blir så :) imorgon och tisdag blir det 12 timmars pass för mig, tungt!

2009-07-12 | 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback