Lång dag med jobb och ett besök på akuten.

Såklart är det alltid jag som gör illa mig och har sån jäkla otur.
Och idag var det dags igen...
Gjorde illa mig på en lampa som var trasig på jobbet så blodet började rinna ganska mycket.
Så det var bara att åka upp till akuten, nu har de limmat ihop min tumme.
"jippi" kan inte använda den och det gör ganska ont faktiskt :(

så nu är jag rätt handikappad då jag inte kan göra så mycket, sen ska jag hålla tummen torr också.

Jag vill inte ha otur :(


Usch det låter inte kul... Tummen använder man ju hela tiden! Fy vad jobbigt :(

2009-07-15 | 20:14:16

Fy vad jobbigt! krya på dig Anna!!

2009-07-15 | 20:26:05

Men herregud lilla Anna, alltid ska du vara sjuk, ha ont, skada dig och allt vad det är. Du är en riktig otursunge!

2009-07-15 | 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback