Kväller

Äntligen har min mage lugnat sig lite.
Bara tagit det lugnt idag för att orka med arbetsdagen i morgon.
Planerat på att gå och ska försöka i alla fall :)

Till middag vart det Spagetti och köttfärssås, har även plockat lite i lite av lådorna som är kvar.
Robin spelar tv-spel.
Springer runt och skjuter massa folk :P


Uch, ja det är inte kul när magen är i oordning. Nu är jag frisk och kry och mår som vanligt igen - skönt :) allt bra med dig nu igen? Kram

2009-07-11 | 13:40:41

Tack så jättemycket tjejen!

2009-07-11 | 13:55:42

jag kan inte åka så långt med min bil, och pappas lär jag antagligen inte få låna då han alltid är borta, dessutom skaffar han sig en splitterny bil snart, så drömma kan jag :P

men det är bra, så fort du vet något så kollar vi! :)

2009-07-11 | 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback