Jag är typ bäst?

Nä men känner mig väldigt bra i alla fall.
På lunchen så var jag duktig och köpte skorna jag har tittat på men tyckt var för dyra, nu var de på rea.
Så nu har jag ett par jogging/gå skor som är bra.

Så nu efter jobbet fick jag åka med Towe hem och tänkte nä nu ska jag ta tag i min träning.
Och det gjorde jag, drog på mig träningskläderna och nya skorna, vart Finspångs vindjacka haha :D
Gick och joggade en runda på ca 40 minuter.  =)

DUKTIGT!!

Efter det var jag och handlade köttfärs, cream fresh med paprika/chili smak.
Så jag har gjort en pasta gratäng som står och kallnar i matlådor.

DUKTIGT X 2 !!!!

Nu sitter jag och varvar ner och äter lite frukt, nektariner och banan.



Idag känner jag mig så himla bra =)


Med all rätt! :) väldigt duktigt och flitigt. Jag som är lite smått shopoholic måste ge dig en eloge för att du inte köpte skorna trotts att du ville ha dom men dom var för dyra och sen hittade dom på rea, det är ju guld!!

2009-07-23 | 05:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback