Flitig idag :)

Det var jättekul att träffa Michaela igen, skrattade och pratade gamla minnen.
Hon fixade ju mina naglar tack tack =)

Även gått lite på stan och bara varit, väldigt skönt att sitta vid kanalen och bara vara liksom, satt där och läste lite bok tillomed.
När jag kom hem så fixade jag lite med mina kläder, städade och fixade i köket, slängde lite saker ur kylskåpet och var duktig tycker jag :)

nu har jag målat naglarna och försöker komma på vad jag ska äta till middag, är inte så värst hungrig.


Hej hej. Fin blogg. Puss

2009-07-30 | 19:43:46

Ja verkligen jättekul :) trevligt som tusan och sitta och snacka skit och skratta! Hoppas dina naglar inte går av eller något och växer på sig lite, då kan vi köra en förlängning istället :D nu är dom uppfräschade, rena och fina iallafall :):) Hoppas nagelbandsoljan funkar för dig! Kram

2009-07-31 | 06:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback