Ensam igen...

Men jag måste säga att jag har världens bästa pojkvän.

För det första har han dammsugit, diskat och städat toaletten idag.
Satt ihop byrån som ska stå i sovrummet när vi möblerat om.

Men det finaste var nog när jag kom hem så satt det små söta lappar lite här och var i lägenheten, och det låg rosblad och så =)
Vart så glad så jag fick tårar.
Tagit en bild på rosbladen som ni ska få se sen.

Men nu har Robin åkt och ja, vet inte riktigt säkert när vi får se varandra igen.
Har jag tur och då menar jag JÄTTETUR så KANSKE robin kan komma nästa helg.
Annars syns vi inte förs helgen jag är ledig om 2 veckor...

Kommer inte ihåg när det var sånt långt mellanrum mellan oss två... två veckor.

Hoppas gud är med mig och gör som jag vill i helgen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback