Vilken dag!

Elen gick hos oss precis när Anders stod och lagade mat.
Så i mitt rum och i köket,matrummet, toa och hallen hade vi ingen el.
"Jippi"
Så jakten efter vattenfalls telefonnummmer började, sen så skulle man hitta sitt id nummer och allt sånt.
Jag fick klä på mig och kila ner till grillholken och handla mat, ska säga att huvudet kändes inte så bra, vart lite yrslig och så.
Har tagit en tablett nu och sitter med glasögon så nu känns de bättre.
I alla fall vattenfall kom efter maten, de visar sig att de killar som fixade jobbet här sist hos oss.
HAR GJORT ETT FUSKJOBB!!
De har inte skruvat åt vare sig säkringar eller kablar!!!
Fy skäms vattenfall.
Nu har vi alla fall ljus i  vårat hus igen.
Jag sitter vid den gamla stationära datorn, ska rensa den på lite skit.

Operation göra sig av med stationära datorn påbörjad.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback