Hemma igen

IRRITERANDE BLOGG SOM INTE PUBLICERAR INLÄGGEN...
Detta är skrivet igårkväll.

-------------------------------------------------------------------

Då ligger man i sin egna stora tomma säng då.
Vistelsen i Göteborg har varit helt underbar.
Det var det jag behövde eller vi behövde.
Tid för varandra bara vi två.

Igår var vi en sväng på bio, såg The day the earth stood still.
Den var bra men ganska konstig, eller ja den är ganska svår att förklara.
Vi var även ute och gick igår runt 45 min - 1 timme ungefär.
Vädret var skönt, inte för kallt och de blåste inte men solen tittade fram.
Helt underbart.
Idag vart de lite shopping innan vi åkte hemåt från Göteborg, forden rullade runt 14.30 och vi var i norrköping runt 17.30.
Middag i norrköping sen var det att ta tåget hem.

Jobbar i morgon, men om jag har tur som jag hoppas så kommer älsklingen och hämtar mig efter jobbet.
Jag önskar,hoppas och vill.

För i år, 2009 ska bli vårat år älskling :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback