Fredag

Då sitter jag hemma i sängen nyduschad.
Har jobbat mellan 10-19, mycket att göra men jag och Johanna kämpade på.
Fick åka med Lena till Tumba så det gick fort att komma hem, var hemma innan åtta.SKÖNT
För bussen är ju aldrig i tid så.
Kom hem och hoppade in i duschen, så nu är jag varm igen.
Har städat lite och väntar på att mamma ska komma hem.

Och att Robin ska sluta träna så han kommer hit.

Mötte Lollo på bussen i morse, det var trevligt.
Var ju ett tag sen jag träffde henne sist så.

I morgon är det jobb igen, fast egentligen skulle jag vilja sova.
Men på söndag så får jag en timmes sovmorgon, för jag börjar ju 11.

Köpte två skivor idag på lunchen.
The best of Robyn
Stefan Sundström Hits
kostade 59 och 79.
Så det var billigt och bra :)


SV: det låter ju msyigt :) jag vill till USA, thailand och Australien hihi.



haft en bra dag?

2009-01-23 | 20:59:30

sovrummet känns hur bra som helst, ska dock lämna tillbaka lampan...den kändes mindre bra ;) vi syns i mörra, pigga och krya :D kram

2009-01-23 | 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback