Fredag.

Så skönt att vara hemma i sängen.
Nu är jag ledig tre dagar och det ska bli så skönt.
I morgon åker jag ju ner till Robin. :)

Idag är jag ganska hängig och känner mig lite febrig.
Så har väll inte gjort så mycket nytta på jobbet som jag önskar.
Men hjälpte Annica en del så..
Jag och Annica var iväg på lunchen först på H&M sen åt vi mat på heron.
Vart kina mat för mig :)
Nam nam.

Fick gå lite tidigare från jobbet.
Tack Madde :)

Nu sitter jag och tittar på lets dance.

Jag måste bara säga:
JAG ÄR INTE ENSAM, MATILDA ÄR OCKSÅ FAST I L-WORD :D


i kylmäkoski =)

2009-01-30 | 21:06:43

Sv: Kul att du gillar min musiksmak :)

Jag har också väldigt blandad smak egentligen, men det där är dom låtarna som jag alltid gillar.

2009-01-30 | 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback