Finspång.

Sitter jag nere hos Robin då.
Idag har vi hunnit med ganska mycket, men inte så mycket med varandra eller vad man ska säga.

Först så vart det lunch och lite shopping i stan med hans familj.
När vi kom hem åkte vi till Robins morbror, emelie skulle köpa hans dator och vi lirade lite rockband.
Nu på kvällen har vi tittat på Arn med familjen.
Och nu sitter jag här och Robin ligger och pillar med sin nya mobil han köpte i måndags.
Han har ju haft så mycket att göra denna vecka så han måste göra de nu.. kanske spela lite mindre poker ?
Nä du vet redan vad jag tycker om de älskling ska inte hänga ut dig mer i bloggen om det.

Men i morgon så blir det inte så mycket tid med varandra  eftersom han har en bortamatch i Örebro och jag ska inte dit och kolla.
Kan inte ta mig dit för jag vill inte åka spelarbussen.
Så det blir att titta när Emelie spelar istället.
Så då försvinner mer en halva dagen tillsammans.
Och ja på måndag åker jag ju hem.


MINA KNÄN KLIAR NÅGOT ENORMT!
Måste till läkaren nästa vecka om det inte blir bättre.
Nä ska lägga mig och titta lite tv i alla fall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback