Mååndag då :(

Då är jag hemma hos mig igen då.
Åkte från Robin vid halv 5 ungefär.
Och idag, jäklar vad tungt det var att åka.
Idag kunde jag inte hålla tårarna inne, utan började gråta på stationen.
Vad folk tittade då, men de var jobbigt att åka idag :(
Hemma nu som sagt, det är ganska så tomt om jag säger så, önskar jag kunde spola tillbaka tiden istället så jag kunde vara med Robin.

Idag har vi slappat ett tag på morgonen, sen tog vi vårat pick och pack eller ja min packning och åkte till Vingåker.
Tittade på factory outlet och så.
När vi var klara där åkte vi in till Norrköping, där köpte jag min nya mobil :D
Det vart den nya nokian 5800 :)
Den ligger på laddning just nu, kostade mig 3490 kr :)
Köpte även lite fika som jag kunde ha på tåget.

Ny vecka då, löning och massa jobb.

Men mest av allt så vill jag vara med Robin.
Det är långt dit :(




va e de för mobil??

2009-02-23 | 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback