jag och smink, kan bara bli katastrof....

Men jag har faktiskt lyckats.
Min hy är ganska ojämn i färger, ibland är den torr som en öken och ibland normal.
Och det med att hitta den rätta foundation färgen har varit ett stort problem för mig, hitta märke och "modell" och hela den biten.
Men nu i helgen lyckades jag verkligen.
Haft den två dagar nu och den är helt perfekt.
Lätt att aplicera både med fingrar eller borste.
Så ja, äntligen har jag lyckats med något inom ett sånt område :)


  • Fina ljusreflekterande pigment skapar en utjämnade effekt som slätar ut fina linjer och ojämn hudton.
  • Vitamin Lift Complex hjälper till att vitalisera och återfukta huden för att göra den fastare.
  • Skydd mot fria radikaler och solskyddsfaktor 10 främjar hudens kamp mot dagliga stressfaktorer.


Vad kostar den där foudation :)?

jag är också på jakt efter en ny...

2009-02-04 | 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback