Hemma igen

Gud vad bloggen strular, de går jätte trögt och jag vet inte vad.
Nu sitter jag hemma i min stora säng igen.
Tomt utan hjärtat men ja, jag ska inte klaga för jag har haft två underbara dagar med Robin.

Vi åkte in till stan och tittade lite och så, jag fick min alla <3 dag present idag.
Eftersom vi inte ses i helgen.
Ett jättefint halsband i silver, tack älskling :)

Vi åt på max och sen åkte vi till tåget.
Resan till katrineholm gick bra, men sen så i katrineholm där jag skulle byta så vart de tåget såklart sent.
Så jag missade pendeln här hemma.
Kom hem ca 30 min senare en beräknat.

Tittat lägenheter och så, men funderat på att prata med syster någon dag och se om hon kan hjälpa mig.
Köplats 715 "woho"

Jobb i morgon, känns sådär tyvärr.
Min mage är inte riktigt okej så vi får se.
Beror lite på om den blir bättre i natt.

Jag är så sugen på att köpa ny telefon.
Men den jag vill ha har inte kommit ut ännu :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback