En lång lördag

Idag har dagen gått så långsamt.
Jobbat mellan 10-18, halv lugnt och så men har hållt på med min ena avdelning.
Sen när jag skulle börja bege mig hemåt så kom bussen I TID!!!
Första gången sen i september typ.
MEN det hjälper inte de, för de är smått kaos när bussen kmr till Ikea.
Så jag missade tåget i älvsjö fick sitta och vänta typ en halvtimme.
Och då missar jag min buss här hemma för den går bara med timmes trafik på helgerna.
så jag gick och köpte mig en pizza som var klar lagom till nästa buss kom.

Nu sitter jag här och tittar på schlagern.
Jag hejar på Sarah Dawn Finer.
Hon är ju helt underbar, har alltid beundrat henne.

Men måste säga att Darin var ett bra pausnummer, nästan bättre en Jan Johanssen.

Nä kom hit nu älskling de är jobbigt att vänta.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback