Lördag :)

Hej på er.
Hoppas eran dag har varit bra.

Själv så har jag titta på innebandy vid 11. då Finspångs damer spelade mot Boxholm.
Efter det var det hem och äta lunch och sen in till norrköping och titta julklappar :)

Nu sitter jag här och snart är de dags för middag.
Ikväll ska vi bara ta de lugnt, tror inte vi ska göra något annat...

Jag är sugen på att köpa Nintendo wii.
Har ju sagt att jag ska unna mig något bra efter jag har gjort den hemska undersökningen jag gjorde i november.
Nu är den gjord men har inte kommit på vad jag ska göra :)


Haha. Först så tyckte jag de var goda men sen blev de lite för mkt. Tror jag fick fel mängd SMÖR då jag frågade om recptet .. haha. Smakar bara smör.



Vi slänge alla på kvällen ;D



Det skulle nog kunna passa bra här med den gröna plastfåtöljen ;D Vi har ju grön matta och turkos vägg.

Imorgon när vi får hit våra möbler ser vi om den passar in. Då vill vi mycket gärna ha den isåfall :))

2009-12-12 | 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback