Lördag

God morgon gott folk :)
Hoppas ni har sovit gott.
Själv vaknade jag lite då och då i natt så jag är lite trött.
Men som sagt idag är det jobb mellan 10-18 som gäller.
Precis fått i mig en macka och mina tabletter 3 st men de var ju jättestora, hatar att svälja såna där kapslar som smälter så fort man lägger de på tungan.


Nu ska jag göra i ordning mig hoppas de inte är kaosi trafiken så jag kommer till jobbet idag.


Ha en bra dag


Jag vill inte kalla det elak, han mår inte så bra och det är av en anledning. Men nu ska han åka till usa i 3 veckor... Vi har bara träffats 2 gånger, men det känns bra hittils, igår sa han att han förmodligen inte kan ge mig det jag vill ha just nu. Men att han nog mår bättre efter resan.. Så jag vet inte, vi får se! =)



Hur är det med dig då tjejen? Inte så bra verkar det som... :(

2009-12-19 | 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback