söndag 2 :)

Det här med rubriker är inte min grej..
Men i alla fall nu sitter jag här ensam hemma då Robin är hemma i Finspång igen.
Jobbade 11-17 idag full rulle på jobbet, pajen vart lyckad , eller ja pajerna eftersom det vart 2 st. =)
Hann dock inte säga hejdå till axel, jag hade kund så länge och sen letade jag men då var han borta.

Efter jobbet kom min syrra och Andreas och hämtade mig, vi åt mat på heron det var trevligt.
De ska på kryssning i morgon och snäll syster som jag är (som Therese gjorde åt mig förut) Så har jag satt in en liten slant på hennes konto så hon får unna sig något fint på kryssningen, som hon får dela med Andreas om hon vill men det väljer hon själv :)
Hon vet inget ännu så hoppas hon läser de här :)

Nu har jag betalat lite räkningar och ska bara ta de lugnt :)


Gud vad snällt! blir ju glad av att läsa det, hon blir säkert glad!

2009-08-16 | 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback