Måndag :D/ Soffägare

Hej allihopa.
Hoppas ni har haft en bra dag idag :)
Själv har jag jobbat gick bra.
Jag och Madde hade kul som vanligt.

Sen beställde jag min soffa idag.
Kommer ca v 23, kan dröja någon vecka.
Men det gör inte så mycket för jag får tillgång till lägenheten vecka 23 :)
Känns så himla bra :)

I morgon är det min födelsedag och jag är ledig :)


Detta är min nya soffa :)


Gud så härligt att ha soffan beställd och allt! :D Förstår att du längtar! Jag ska själv ringa Akelius eller åka förbi kontoret i veckan och kolla om jag måste ha jobbat i 6 månader för att få hyra eller om det räcker med typ två eller något för jag vill veeerkligen ha något eget nu :D kan inte bo hemma hos föräldrarna när man bott ensam :P

2009-04-20 | 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback