Lördag

Vilket underbart väder det är ute. :)

Idag har jag och Robin varit i stan, åt en god lunch och tittat runt i butikerna och så.
Sen tog vi bilen till Nacka forum, vad snyggt de har blivit där får åka dit någon annan gång igen för jag och Robin var så trötta så vi orkade inte kolla så noga.

Robin hämtade mig efter jobbet igår så mötte vi mamma och storhandlade.
Köpte pizza i centrum (verkade som hela tullinge ville ha pizza igår)
Men det var gott :)
Sen låg vi bara i sängen och slappade.
Imorse ställde vi inte ens någon klocka och det var så skönt att bara få sova.
Visst att jag vaknade ett par gånger och ville inte sova mera en till 09.30 för då skulle jag sovit bort hela dagen :P


I mitt huvud snurrar bara tankar om lägenheten just nu haha :)


Ska se på Madagaskar 2 ikväll :)


oj jag är inte säker..

tror det kostar typ 60 kr/timmen på vardagar..

å sen typ 30 kr/timmen på kvällar å helger?

men vi har stått där rätt många gånger å det har alltid blivit billigare än vad vi trott.

så jag är inte säker :P

2009-04-04 | 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback