Kul, jättekul..

Eller inte, ligger i sängen nu, trött och hängig känner mig febrig och mår lite illa.

Checklistan för en UVI är full "jippi" jag fick hela kittet.
Var uppe på närakuten i alla fall för vårdcentralen hade inte tid, fick vänta typ en timme så fick jag mitt recept.
Ska ta första pillret snart, jippi.

Nu ska jag ta min tranbärsjucie och krypa ner under täcket.


Fick du kåvepeninen? Om du fick det, tänk på att du ska ta den minst en timma eller minst två timmar efter måltid för bäst resultat.

Krya på dig!

kram

2009-04-06 | 18:04:36

usch, krya på dej!



Nu har jag dragit igång en tävling på bloggen! Vinsten är ett av mina armband, Sailor princess. För att vara med och tävla så kika in på http://vanadesse.blogg.se/2009/april/tavling.html#comment



Lycka till!

2009-04-06 | 18:06:44

Men usch då. Krya på dig gumman. :0)

2009-04-06 | 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback