Dagens låt

Precis som såret hade läkt och smärtan hade suddats ut
Kom du tillbaks till mig
Och fast jag lovat att aldrig mera, nej, aldrig mera
Reagera så för dig
Nej

Och så gör jag det igen
Ja, så gör jag det igen
Så gör jag det igen
Så gör jag det igen
Förlåter

Så gör jag det igen
Så gör jag det igen, ja
Så gör jag det igen
Då gör jag det igen
Förlåter
Jag förlåter

Ja, så lämnar du igen och jag står ensam kvar
Förstörd av dig
Och när jag rest mig upp igen, fått vingar
Ja, då kommer du tillbaks till mig
Du kommer hem

Så gör jag det igen
Så gör jag det igen, ja
Så gör jag det igen
Så gör jag det igen
Förlåter

Så gör jag det igen
Så gör jag det igen
Så gör jag det igen
Då gör jag det igen
Förlåter
Förlåter

Och när jag äntligen är fri dig
Då kommer du till mig
Och så gör jag det igen
Ja, så gör jag det igen
Vill inte finnas till
Nej, inte bara när du vill
Och så gör jag det igen
Ja, så gör jag det igen
Förlåter
Förlåter
Förlåter
Jag förlåter


haha jag är också sämst på kvm.

men i verkligheten (vi har ju kollat på precis den lägenheten vi ska bo i) och det är alldeles perfekt. vi vet typ precis redan hur vi ska möblera allt.

2009-04-13 | 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback