Budgivning?

Nu är jag klar med garderob rensningen.
Var en del som skulle slängas sen lite som jag tänkte visa er här som någon kanske är sugen på att köpa?
Ni får ursäkta att vissa av kläderna ser jätte skrynkliga ut. Det har legat i byrålådan ett tag men det är inge fel på det.
Jag har ett strykjärn nedpackat i en flyttlåda tyvärr.

Levi´s tröja med tryck på båda sidorna köpt på stadium storlek M
 Klänning från Indiska, ska vara lite veck och "rynkor" storlek S
 Tjocktröja från Stadium märket Race marin, storlek 38
 Linne från Wrangler köpt på NK i göteborg, storlek S
 Skjorta från stadium märket race marin, storlek 38
 Tunika/klänning från Cubus , storlek M (de vita på bilden är borta från plagget samt de hårstrå från min vovve så de är inga konstigheter med de)

Är det så att någon är intresserad av dessa plagg kan ni väll skicka en kommentar till mig och säga hur mycket ni kan tänka er att ge för de.
Som sagt de är några av mina favoriter så hittar de inga nya ägare så får jag slänga de eller göra på något annat sätt.

Har ni några frågor är det bara att skriva :)
Det är möjligt att det kommer ett par skor lite senare :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback