Tisdag kväll..Någon kunnig?

Så då har jag varit hemma nästan en timme.
Anders var så snäll och hade gjort pannkakor åt mig.
Men det blir ingen matlåda så i morgon ska jag gå ut och äta, kanske finns någon som vill äta lunch med mig i morgon?

På jobbet gick det bra, jag och Jessica fick undan en hel del varor och så.
Men ska göra om lite på de olika borden i morgon i alla fall.
Inte alls så mycket kunder men jag ska inte klaga kan vara skönt ibland.
I morgon blir jag ju helt ensam.

Nu sitter jag och tittar på Time out och tar de lugnt, är ganska trött.
Har även smörjt in min knöl jag fått på benet.

För innan vi öppnade så skulle jag sätta upp en lampa, så råka jag slå i benet i ett hyllplan.
Så hela smalbenet vart blått. Men nu så har de blivit en knöl där.
Den är nästan så stor som en golfboll och ganska hård.
Gör inte ont om man inte "trycker" på den.

Någon som vet vad det kan vara?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback