Måndag kväll/ hemma i sthlm

Så då är man hemma igen.
Helgen var bra men kort.

Idag var jag och Robin en sväng till Vingåker, hittade en helt underbar klänning, men min plånbok tyckte inte likadant.
Men det var trevligt och härligt väder tycker jag.
Sen var de dags att packa och börja göra sig i ordning för att åka till tåget.
Och här är jag nu, hemma och de är tomt och tråkigt i rummet.
Tänkte följa med Fanny till träningen men jag orkar inte.

Johanna ringde, Sussi är sjukskriven, så i morgon ska jag vara själv.
Fram tills Jessica? kommer.
På onsdag är jag helt själv och på torsdag skulle det komma någon ny också.
Sen fredag är jag ledig och lördag söndag jobbar jag med Johanna.

Får se om älsklingen kommer till helgen och hur han ska göra med innebandyn.
Får se hur jag gör nästa vecka då jag är ledig ons,tors om jag åker till Robin eller inte.



ja då förlorar ju nästan funktionen att ha en stor säng sitt syfte :P

2008-09-29 | 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback