Måndag

Så då har man hunnit med allt man ska göra efter jobbet.
Umgåtts med mamma, ätit middag och fixat inför i morgon och så.
På jobbet har det gått trögt eftersom jag inte mår något vidare.
Får se om jag blir hemma någon dag så förskylningen får lägga sig, hade ingen feber i morse, men lite igår.

Igår så sökte jag efter en gammal vän på facebook.
Var så osäker om de var rätt.
Men det var det, så nu sitter jag och pratar med en gammal barndomsvän. Vi bodde på samma våning i Visättra och så.
Vi var som syskon tills vi typ var 6 år.
Sen flyttade han osv och sen så vart de att vi tappade kontakten och så.

Men nu sitter vi och snackar och jag är så glad.
Han var som en store/lillebror. Vi gjorde allt tillsammans :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback