Lördag, sen uppdatering

Igår när Robin kom tog vi de mest lugnt, för jag skulle ju upp och jobba idag som sagt.
Det gick bra på jobbet, lite jobbigt att bära alla mattor kunder ville köpa visst de är kul men tungt.
Så jag ska sätta på ett bandage i morgon som stöd.

Efter jobbet kom Robin och hämtade mig och vi åkte ner till Heron city, åt middag och sen såg vi på bio.
Vart Patrik 1,5 som var riktigt bra :)
Förstår vad vissa menar att sverige inte är redo för filmen ännu men jag gillar den i alla fall.
Robin också och resten av salongen, för många satt och skrattade väldigt mycket.

Nu ska jag ta och varva ner lite och så, ska ju jobba i morgon också.
Då blir det bara 11-17 skönt.
Hörs i morgon :)



Jag vill också se Patrik 1,5! :)

2008-09-22 | 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback