Lediga dagen.

Så nu har Robin åkt hem, han har ju träning ikväll så han kunde inte stanna längre, men jag klagar inte för han kommer hit om fyra dagar igen om allt stämmer.

Vi tog oss en sväng till Ikea, jag behöver nya lampor i taket nämnligen, skrev upp vad de hette men vart fel iaf, mina skulle tydligen vara "mini" men de är inte dessa, så jag måste byta de på Ikea, tur att de har 3 månaders bytesrätt då?
Köpte även en bordslampa och två lådor att ha dvd filmer i då jag tänkte göra om i bokhyllan.
Sen köpte jag en ny matlåda och lite sånt.

Så ja ska väll fortsätta städa lite i rummet och fixa, jobbar i morgon 10-19.
Ja eller jag jobbar fram tills tisdag nästa vecka.
Från och med nästa vecka går vi på det vanliga schemat nämnligen.
Denna lampa är jag lite sugen på att köpa, den lilla kostar 79 den större kostar 149, får kolla på den när jag byter mina glödlampor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback