Kväller/katastrof

Åh jag känner mig så dålig.
Jag har haft bort mitt R halsband.
Jag hittar det inte, har vänt upp och ner på hela rummet så ja.
Det halsbandet betyder mycket för mig, Robin har ju sitt A på sig typ hela tiden, så tog jag av det för en dag och nu hittar jag de inte :(.
Jag ska göra ett försök till, mitt halsband får inte vara borta :(


Vet vad du menar.. Emma hade mina halsband av någon konstig jävla anledning och mitt bästa halsband med två hjärtan på som sitter ihop tappade hon bort. Fick det av Putte första gången han sa att han älskade mig, förstå hur speciellt det är för mig. Är fortfarande så arg så jag skakar! Fick det för tre-fyra år sen liksom..

2008-09-16 | 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback