Fredag

Ursäkta för sen uppdatering.

I morse så körde Robin mig till jobbet sen så åkte han hem.
Som jag sa innan, de är inte jobbigt att vara utan honom, utan att inte veta säkert när man ses igen

Sen var det bara att börja jobba, känner att jag fick ganska mycket gjort idag, börjat prismärka massa mattor samt sorterat och ordnat lite ute på lagret och så.
Jobbade över lite men inte så mycket, blir att jobba i helgen så, men de blir bara 9-15 typ.
Och de står för lunchen och så.

Nu på kvällen har jag pratat med mamma och Anders, samt gosat med vovven som kom hem idag.
han verkar ha saknat mig och de va kul.

Nu ska ja fortsätta titta på tv och kanske köra lite på bonniers trafikskola :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback