Tisdag morgon

God morgon.
Mamma kom in och sa att det är kaos med pendeltågen.
OVANLIGT?!

Så jag ska ta bussvägen till jobbet hoppas allt stämmer så jag kommer i tid.
För jag har ju lite att fixa på morgonen om jag säger så.
Lite olösta problem och händelser från igår som måste fixas.

I natt vaknade jag med sånt magknip så jag kunde inte somna om, var vaken typ 1 timme.
Otroligt jobbigt så nu är jag trött idag och mitt humör är inte det bästa.
Men Madde är ju på jobbet idag så hon räddar mig.
För som vi skrattade igår :)

Nu ska jag göra i ordning mig.
Hörs ikväll gott folk. <3


Robin jag längtar efter dig, kan det inte bli fredag snart


svar: Nä jag tror inte heller den är så bra som dom säger, det är dom aldrig. :0/

2008-10-28 | 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback