Söndag, men även lite lördag.

Så då har man ätit en god lunch.
Nu på morgonen har jag legat i sängen och tittat på This is England.
Riktigt bra film, missade slutet så det måste jag se igen.
Robin har åkt och ätit med laget, han har två matcher idag "jippi"
För jag hade hoppats på en så vi fick lite tid ikväll.
Men nu har han en match 16.00 och en match 19.00
Sen ska han väll göra sig i ordning för jobbet och sängen.
Han jobbar ju i morgon och jag ska hem.

Så ja inte den roligaste söndagen idag.
Eftersom jag inte trodde han skulle spela den matchen sen skulle han de plötsligt.
Sen kanske de inte är så kul att sitta i aluceum från 16.00-ca 21.00...
Roligare har man ju haft de.
Fick även reda på att Robins killkompis ska flytta ihop med sin tjej.
De har varit tsm i ca 1 år...
Ja, jag är avundsjuk, så ja kan bara ställa samma fråga som jag brukar i de här sammanhanget.
När kommer framtiden?


Igår var vi i Ullared.
Typ smått kaos?
Väntade i över 1½ timme på att få komma in där det var så mycket folk, Lena hade inte sett så mycket folk där någonsin när hon har varit där.
Gick  knappt att gå runt så ja kunde inte kolla på allt jag ville men hittade en del i alla fall
Sen fick man stå i kö för att komma till kassorna på över 1 timme.

Nacken känns helt okej nu,
huvudet ger väll med sig lite i alla fall, men inget att hoppa och skutta för.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback