Onsdag

Hej alla läsare.
I morse var jag och träffade min nya sjukgymnast.
Hon var jättebra och lyssnade verkligen på vad jag sa.
Har fått hemläxa tills på tisdag då jag ska träffa henne igen.

Och vet ni? huvudvärken har börjat släppa lite.
Och eftersom jag inte ska till sjukgymnasten förs på tisdag så åker jag och vilar upp mig nu.
Tåget går 14.51 och det ska bli väldigt skönt ska jag säga er.
Håller på och packar nu, det blir lite filmer och sånt som ska med.
Tror det blir ryggsäcken denna gång istället för den nya weekend bagen jag har köpt.
Enklare att bära ryggsäcken nu känner jag.

Nu ska jag fortsätta packa, men vi hörs senare. :)


Lycka till med sjukgymnastiken, Håll ut det kommer att bli bättre!

2008-10-15 | 18:33:12

Det blir bättre ska du se, saknar dig iaf och hoppas du snart dyker upp :) kram

2008-10-16 | 06:51:19

tack :) ja hon är våran lilla gullunge :)

2008-10-20 | 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback