Måndag morgon.

God morgon på er.
Idag är jag uppe tidigt, eftersom jag skulle buda på min biljett hem.
Men den vart dyrare en vad jag ville ge så jag köpte min istället på sj.se en sista minuten vart det.
Så idag åker jag hem från Robin.
Huvudvärken är inte riktigt borta men nästan så jag ska väll inte klaga.
I natt sov jag riktigt bra, har inte vaknat alls i natt.

Ibland är killar lite roliga, de kan kommentera och påpeka småsaker hela tiden.
Eller så märker de inte ens att man gör nya saker.
Som igår tillexempel, eftersom jag varit sjukskriven har man inte orkat sminka sig och styla håret och så.
Men igår så klädde jag upp mig snyggt, sminkade mig som jag aldrig brukar göra med nya ögonskuggan och grejer, fixar håret jättesnygg.
Så märker inte Robin de, eller ja man fick inte höra något i alla fall.
Han var för inne i sin innebandy.

Nä jag ska lägga mig igen en stund.
Hörs senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback