Kväller

Hej gott folk.
Hoppas ni mår bra.

Idag så började jag dagen med att försöka få tid hos vårdcentralen=omöjligt.
Fick prata med en sköterska som sa att jag skulle åka in till akuten om det inte blir bättre.
Så om det blir värre i helgen åker jag in, samt om det inte är borta på måndag.
Men ska ringa vårdcentralen och se om man kan få en remiss eller så, så man slipper vänta.
Samt om man kan kolla ögon/öron på deras jour på morgonen.
Hon pratade om det i morse.

Sen åkte jag till jobbet.
Det gick ganska bra, var lite begränsad i mitt arbete eftersom jag har så ont.
Men det är alltid lika kul att jobba när jag vet att Johanna och Madde jobbar :)

Lena körde mig till tumba och nu sitter jag här, har ätit en pizza och tar de lugnt.
Enklast är det att äta saker jag inte behöver böja huvudet för, så jag gjorde slize av pizzan så de vart enklare att äta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback