Kväller.

Det är skönt att inte göra någonting.
Ungefär vad jag gjort ikväll, bara halvlegat i sängen och tittat på tv.
Slö surfat lite vid datorn och smsat med Robin.

Så kommer kvällen att fortsätta.
Ja liten planering för veckan då

Måndag Jobb 10.00-19.00
Tisdag Jobb 10.00-19.00 (Sen hämtar pappa mig och kör mig till tåget och jag åker till Finspång)
Onsdag LEDIG
Torsdag LEDIG (åker även hem från Robin)
Fredag Jobb 10.00-19.00
Lördag Jobb 10.00-18.00
Söndag Jobb 11.00-17.00

Berättade jag för er om min nya väska?
Min favoritbutik i Finspång har ju börjat rea ut alla väskor.
Så jag sa mina kriterier till Robin och han åkte och köpte en (alla väskor 250)
Och jag är så nöjd.
Tack älskling.

Det är en brun väska från friis & Company, fungerar både som vardagsväska och weekendbag.
Både handtag och axelrem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback