Tisdag kväll

Så då har jag varit hemma från jobbet ett tag.
Har ätit några mackor samt att min låtsaspappa har gjort smulpaj.

Jobbet idag gick ganska segt, men en trevlig praktikant.
Sen så kom Kerstin in och pratade så det var roligt.
I morgon ska jag beställa lite lampor och grejer.
Lite mer energi och glädje idag på jobbet faktiskt, men det tar nog sitt tag innan man blir som vanligt igen.

Sen så har jag bestämt att på tisdag kväll åker jag till Robin och åker hem torsdag kväll alternativt fredag morgon.
Är ju ledig onsdag och torsdag nästa vecka så. :)

Nu ska jag boka biljetterna till Robin, samt biljetten hem från Carro.
Ska även titta över ekonomin lite och funra lite på mitt kamera köp jag vill göra.
Då säljer jag mina andra kameror såklart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback