Måndag 3/11-08

God morgon alla människor.
Denna dag är fylld med kärlek.
För idag är det min och Robins dag.
Ja vi räknar månader, för varje månad är så speciell för oss.
Och idag har vi varit tillsammans i 40 månader.

Vem kunde ana det när vi träffades för första gången?

Så idag vill jag ge all min kärlek till Robin.
Och i helgen får vi göra något eftersom vi inte är tillsammans idag.


Jag älskar dig av hela mitt hjärta Robin.
Du och jag så det ska vara och det kan ingen ändra på.



Ett stort grattis ;) kramis

2008-11-03 | 09:15:07

40 månader.

GRATTIS!! :D

2008-11-03 | 10:08:59

åh vet du anna, nu mår jag jättebra - jag har köpt gymkort och precis varit och sprungit på deras löpband...guuuuh va skönt, nu e jag inte beroende av vädret längre och mitt nya liv har börjat ;) kraaaam

2008-11-03 | 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback