Lördag kväll

Då har man varit hemma från jobbet ett tag.
Åt en otroligt god middag som min mamma hade gjort.
Hon gjorde kyckling i ugn med grönsaker (paprika,lök,vitlök osv)
Så de vart som man gör grillspett på sommaren.
Sen en potatisgratäng till det, mumma säger ja :)

Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt, kanske se någon film eller så.
Eftersom jag inte är en hejare på stjärnor på is eller dansbandskampen..

Vad gör ni denna lördag kväll?

Nä ska ja glo lite i tv tidningen.
Hörs sen :)


Har oxå jobbat idag, fast bara 3 timmar haha.

Vet inte om du var seriös när du sa att du ville köpa Viva La Diva paletten av mig men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att sälja den till dig för en hundring om du är intresserad. :0)

2008-11-22 | 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback