Lördag, det snöar :)

Ja eller glad just nu för snön vet jag inte om jag är.
För det är jag som har nycklarna och ska låsa upp, å ja ni vet ju att tåg och bussar inte brukar gå som de ska när det snöar.
Sen är de jättehalt ute och med snön på så ser man inte vart.
Och ja kan ju inte ramla för då går hela jag sönder på ett ungefär.
Lördag idag som sagt och utan Robin, de känns tråkigt och konstigt.
Eftersom vi brukar vara tillsammans på helgerna.

Nä nu ska jag ta och göra i ordning mig och åka till jobbet, hoppas allt går som de ska så jag kommer i tid.
Undrar om de blir massa kunder idag, känner inte för de eftersom jag blir ensam mellan 14-16 typ.
Och måste ringa på någon hela tiden jag behöver hjälp eller liknande.

Ha en bra dag allihopa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback