Karlstad

Hej alla glada människor.
Sitter i Carros rum medans hon håller på att göra sig i ordning.
Vi ska snart ner på stan och äta, Carro vill ha pizza så vi får se vad det blir.
Idag har vi varit och tittat på hennes bowlingmatch, sen har vi inte gjort så mycket mer, pratat en massa strunt och skrattat och så.
Väldigt skönt att vara här ska jag säga, saknar bara Robin dock.
Men honom får jag ju träffa i morgon så.
undrar bara om hans lagkamrater kommer titta när dom ser mig 29 mil hemifrån.
De brukar ju se mig i finspång eller om de har sthlm match men aldrig såhär långt :)


Nä nu ska vi börja röra oss,
men ha en bra kväll allihopa.
Hoppas inte Carro har sett sin julklapp bara, den är ganska så avslöjande :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback