Fredag och lite torsdag

Full fart mot helgen.
Eller ja, ska jobba idag mellan 10-19.
Sen så är det helg och då är jag LEDIG!!! :D

Igår vart de dålig uppdatering eftersom jag kom hem så sent.
Madde bad mig och ringa och väcka henne, men det kommer inte fram några signaler till henne.
Så ja hoppas hon kan sköta sig själv och kommer till jobbet.
Det var väll ganska trevligt igår förutom att varken jag och Johanna kunde äta något, lax och räkor på landgången.
Så jag och Johanna delade på en gorbyspirog och åt 1 riskaka.

Ikväll kommer Robin och jag längtar så enormt :)


Man kan ju inte dela på en gorbys? :O Och en riskaka? :O vad är det för lunch?!

Ja men dom har en kompis som bor i V :D haha

ute hos bönderna vettu!

2008-11-07 | 09:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback