Fredag morgon :)

Som Gert säger "full fart mot helgen"
Fast ja det blir ju en helg med massa arbete.
Sov ganska dåligt i natt men det brukar jag ju göra första natten utan Robin.

Men det känns som om det kan bli en ganska bra dag idag.
Jobb som gäller 10-19.
Men Lena jobbar idag så då vet jag att ja kommer hem lite snabbare.
Ikväll blir det bara att ta de lugnt.
Eftersom jag jobbar lör,sön,mån.

4 dagar kvar tills lön
8 dagar kvar tills jag åker till Caroline.
9 dagar kvar tills jag får se Robin i karlstad spela match.


E du hemma än? jag har halkat så illa att jag är orörlig i ena armen :( men förhoppningsvis ger det sig tills i morgon...tavlan blev super iaf :D väntar ivrigt på bilderna från dig...hoppas du får en bra jobbhelg och att det blir att göra så att tiden går fort :) kramis

2008-11-21 | 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback