Studenten avklarad

Hallo.
Ursäkta att det inte vart någon uppdatering igår.
Nu sitter jag nere i Finspång och äter frukost.

TACK FÖR ALLT IGÅR!

Började dagen med en jätte mysig champangefrukost hemma hos Marie.
Sen samling i klassrummet, vi är nog bäst på att väsnas!
SMTH0508.
Sen gick vi till aulan och de delades ut stipendium och sånt.
Efter det var de dags att springa ut, min klass först.
Vi tjoade och skrek hela vägen och sen kom vi upp för lilla backen och skulle ner.
Då pirrade det ganska bra i kroppen ska jag säga.
Sen så sprang vi ner för backen och hittade våra föräldrar.
Dags för att åka flak, var kul förutom de som skötte musiken. De fanns runt 80 låtar men eftersom de inte dög för de så bytte de HELA TIDEN!
Men våran klass hade ju önskat låtar som vi tagit med så de var en riktig besvikelse.
Hemma på mottagningen fick ja smörgåstårta och så, massa kuvert och paket.
Var mycket trevligt, var 11 personer hemma hos oss och vi bor ganska litet.
Sen packade vi de sista och åkte ner hit.
Bilder från studenten kommer tyvärr inte förs efter Turkiet.

IDAG ÅKER JAG TILL TURKIET!!

Så vi ska packa och gå på marknaden osv idag.
Sen ikväll åker vi, får se om de blir mer uppdatering, annars vet ni vart jag håller hus.
30/5-13/6 så är jag i Kemer.


Caroline, du är den bästa vännen jag har.
Tack!


Heey! :)



Fy fan vad vi är bra!! vi har tagit studenten Anna! :D:D



Du får ha det jättebra i Turkiet nu! Akta dig så ingen byter bort dig mot några kameler :P

2008-05-30 | 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback