Måndag morgon.

Så då är det måndag morgon igen då.
Första natten utan Robin är alltid jobbig, sov inte alls mycket i natt.
Sen vaknade jag typ 5 och var pigg så jag hade svårt att somna om.

Idag är det strålande solsken men det är inte alls lika varmt ute.
Skola idag då, mellan typ 09.15-14.10 men vi får sluta tidigare tror ja,
vi ska nog bara få reda på våra prov och prata betyg, vi ska nog inte börja på något nytt.
Har för mig att betygen ska in för oss treor nästa vecka.
Så denna vecka är som en slutspurtsvecka, och det märks.

Att göra denna vecka i skolan:
Lämna  in "The Company"
Lämna in Samhällsarbetet samt redovisning
Lämna in Arbetsmiljö och säkerhets arbetet
Prov kap 9  i praktisk marknadsföring
Prov kap 34,35 i Företagsekonomi
Prov i Buddhismen

Nä nu ska ja göra i ordning mig för skolan.
Kanske blir ett litet inlägg senare.
Annars får ni ha en bra dag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback