kväller

Så nu har ja pluggat inför provet i morgon och det känns ganska bra faktiskt, ska nog inte plugga så mycket mer så det inte blir hjärnsläpp.

Snart är det House på tv, sen ska ja fortsätta fundera på om jag ska till Finspång, mamma sa att det var ok, Robin säger att ja ska komma, så ja.
Inget hindrar egentligen, så de blir nog att boka biljetter lite senare.


IDAG ÄR DET 16 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN
IDAG ÄR DET 17 DAGAR KVAR TILL TURKIET


STUDENTEEEEN :D fan har sån pluggpanik att jag inte kan plugga ;/ men har pluggat matten iaf.. shit engelskaprov imorgon också. får man plugga i skolan då!

2008-05-13 | 23:33:43

Vart ska du åka i Turkiet?
Har du varit där förut?
svara gärna till mig i min blogg :)

2008-05-16 | 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback