Kväller

Ja då sitter man här i sängen mätt och belåten.
Vart Nachos med kycklingröra idag.

Det vart som sagt en tur till stan idag, men hjärtat hittade inte det han letade efter.
Ett linne från H&M (divided) i vitt i hans storlek.
Men det är inte så enkelt att hitta verkar de som eftersom vi har kollat lite överallt.
Själv så köpte jag en deo och en handväska.
Tänkte lämna deon här hos Robin så jag slipper släpa.
Och handväskan är till studenten.

Nu har jag bokat biljetten hem.
Säger bara DUMMA SJ!
På ena stället säger dom att biljetterna finns och sen så finns dom inte.
Så ja kan inte ta det tåget jag vill i morgon utan måste ta en mongo buss som går flera timmar tidigare en vad tåget skulle ha gjort. Och den är alltid sen, så då missar jag tågen inne i stan och då kommer jag aldrig hem.
Så nu är jag butter eftersom jag går miste om tid med Robin.
DUMMA SJ!

Nä nu ska vi titta hockey, heja Sverige


GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag till länkar dig i 4 dagar?

2008-05-03 | 19:09:17

Jummiiiiie ^^

2008-05-04 | 03:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback