Hemma

Ja då har jag varit hemma en timme typ.

JAG KLARADE TIDSGRÄNSEN PÅ NATIONELLA!
jag pratade i typ 4.30 så de kändes ganska bra. Får vi se vad slutbetyget blir.

Sen så gick vi ner till kafeterian och spelade kort, och idag var ja faktiskt med och spelade haha.
Sen hade vi religion med Haidar, som var lika hyper som vanligt.

När jag var på väg hem så träffade jag Thomas i Tullinge centrum, var grymt länge sen jag träffade honom så jag höll honom sällskap till hans tåg kom.
Visst ja missade bussen men det gjorde inget. Så där stod vi på stationen och pratade om allt mellan himmel och jord.
Hoppas vi ses snart igen vännen.

Sen så tog jag mig en promenad från centrum och hem, de var skönt i solen.

Idag har jag gått runt 10 000  steg.
Bra va?

Nä nu ska ja ta de lugnt och titta lite igenom matte grejerna tills på torsdag.




(svar)
Kan inte göra annat än instämma!

2008-05-06 | 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback